Welcome to cikk lyana's belog . haii chumil jgn lupa klik button FOLLOW taw ! gracias yunkk :) SUPERHERO^^

Tempat Paling Keras kat Malaysia ?

Views

Woot woot ! cerita seram datang . jengjengjenggg ! haha . setakat yang aku tawu lah kan ada 13 tempat kat Malaysia nih  paling BERHANTU . Aku nak tulis pon meremang bulu roma den ! tapi dah semangat sgt nak tulis nih tapeee . Abaikan perasaan ituu . Allah ada kan  . hanya orang yang pernah melaluinya saja tahu cerita itu fakta atau auta . kita hanya mendengar n melihat . Bila baca tu jgn lah bukak mata luasluas besar macam bola sepak plk ea . yelah Spain dah menang :P . ok ok jangan buat muka pokemon berak kapur pink ! *buat mata juling ! haha . Aku tulis entry nih pon sambil dok jeling kanan kiri jgak . hampa ingat aku berani sgt ka ? Talk to my hand-fone lah ! ok dah ! stop it . menilau merata rata dah cakap . ha . bila dah baca tu jgn dok bayang pulak macam mana kejadian tuu . tidur tak lena weeeeeyyyy  :D

1- Highland Tower , Kuala Lumpur 

Suatu masa dahulu merupakan sebuah apartment mewah yg didiami oleh pelbagai lapisan masyarakat . Satu tragedi runtuhan  telah mengakibatkan puluhan nyawa terkorban dan hanya beberapa mayat sahaja yg ditemui selebihnya mayat mayat itu terkubur disitu .

2-Banglo Mona Fendi 

Banglo yg pernah didiami oleh artis tidak terkenal tanah air dan jugak merupakan seorang bomoh . beliau , suaminya serta pembantunya telah terlibat dalam satu pembunuhan di Temerloh , Pahang yang menggemparkan dunia ketika itu .

3-Kemayan City , Johor Bharu

Sebuah kompleks membeli belah yang terbengkalai sejak sekian lamanyaaa . Adalah dipercayai tempat ini didiami oleh sanak saudara terdekat jiran tetangga yg bertanggungjawab lah kan . paham paham lah kan . tempat yg kosong nih selalunya didiami oleh tutututtttt .

4-Lebuhraya Karak 

Sapa yg taktaw pasal lebuhraya nih kan ? pernah dibikinkan filem Karak ini . wahwah . seram kemain lah ! kita pernah digemparkan tentang kewujudan kereta volkswagen kuning tanpa pemandu yg menakutkan pengguna lebuhraya ini . dan terowong ini banyak menyebabkan kemalangan ngeri berlaku .

5-Vila Nabila , Johor Bharu 


Pada suatu masa dahulu Johor Bharu pernah dikejutkan dengan satu kes pembunuhan
di sebuah vila . Sejak dari saat itu bermulalah penemuan penemuan pelik aka aneh or mistik . Vila nih mempunyai cerita yang sgt sgt lah panjang berjela jela n jela nya . nanti kalau ada masa aku try cari info pasal nih :) .

P/s : ada sambungan lagi selepas ini tungguuuuuu !



0 comments:

Post a Comment

Awak , sedekah komen satu la :)