Welcome to cikk lyana's belog . haii chumil jgn lupa klik button FOLLOW taw ! gracias yunkk :) SUPERHERO^^

Vila jadi vangang !

Views



Bila orang tengah tadak mood jangan maki maki yea bang ? kan dah kena peluru M16 . aishh ! vavi btoi ah . bukan nak maki segala bagai kat sini . tapii entah main dgn sakit hati nih keluar habis apa yang ingat . Kau ! lelaki ! aku bencik kau ! dengan apa yang berlaku dalam hidup aku yang merosakkan hidup aku yang menyakitkan hati aku yang menjatuhkan maruah aku ialah kau , LELAKI ! ulang LELAKI ! kau buat aku makin benci lelaki . Mulai malam nih 7 jun 2012 , aku dah tak kenal siapa itu Muhd ****** ! kau pegi jahanam lah vangang ! aku nak kata yang aku menyesal sebab kenal hang selama nih . dulu bila kawan kawan aku cakap hang perangai mcm tuh mcm nih , aku buat tak dengar  ja . sebab aku pikir hang baik . tapii , hang tuh manusia bertopengkan iblis ! shitt ! I HATE YOU FOREVER EVER EVER EVER EVER N EVER SHIT GUY ! DAMN YOU !




0 comments:

Post a Comment

Awak , sedekah komen satu la :)