Welcome to cikk lyana's belog . haii chumil jgn lupa klik button FOLLOW taw ! gracias yunkk :) SUPERHERO^^
Views


Kamsahamnida ! Thanks for being my best friends until now :)
i appreciate it dear . I just want to tell you that i really love my friends :*
you all my friends ! secara rasmi or tak rasmi yeah .
now , school holiday . 
huqmm , just staying at home . no vacation . no happiness . no out of money !
haha , rutin harian yang boleh aku hafal bangun pagi then kmas rumah ex, sapu sampah , sidai kain , mop lantai (jarang lah) . siap kemas , bukak lappy buat apa yang patot lah . then , ia berulang ulang m ulang sampai bukak sekolah balik .
tahun depan SPM !! wahwahh ! macam seram jea bunyi . mmg pon . hee^^
mesti banyak tuisyen kan ? bulan 11 nak g ambil lesen motor . bila ada lesen mesti nanak motor baru kan ? japjap . aku tanya abah aku , aku nak motor baru bila dapat lesen nih . abah aku cakap _________________ ! huhu . adalah dirahsiakan :)
just nak cakap yang aku tersangattttttttttttt boring ! sekian terima kasih :)



0 comments:

Post a Comment

Awak , sedekah komen satu la :)