Welcome to cikk lyana's belog . haii chumil jgn lupa klik button FOLLOW taw ! gracias yunkk :) SUPERHERO^^

BAHAGIAKAH ?

Views


hihihahahehehohohikhok ! kenapa nihh ? gila :)
tengok tajuk atas ! ha , nak tanya hampa , hampa bahagia ka ? okeh ! 
jawab dalam hati . haha . foinee , dah melalut lettew .
~ aku heran lha kenapa dalam dunia nih kena ada lelaki or perempuan
yg berperangai pelik . kenapa eah ? nanti aku siasat . cehhh !
selalunya mesti terjadik mcm nih .
*dia nak kat aku , aku takmau kat dia then, dia cari girlf aku pulak
suka kat dia . . .
*suka kat aku memain , main kayu tiga dgn aku then aku dapat tahu
kita putus , kau putus dgn aweks-2 kau yg ramai tuh n nanak balik kat
aku . konon nya dah taubat lha ? 
*and so on lha . . .
y harus begitu ? y tak mcm nih jah .
**kita hidup aman damai ! 
kan sng , tak payah ada bnda yg tak diingini berlaku kan .
yayaya . hidup penuh dugaan n cabaran , tak tahan hidup p korek tanah
duduk dlm tuh ;) **jangan tiru aksi ini dirumah !
 ~macam czen aku nih . untung lha dia cus dapat suami yg macho ,
 romantik , penyayang , pandai hal-2 agama nih </3
nih lha menantu kesayangan mak sedara aku . HAHAHA .

pic diatas nih time diaorang baru di akad nikahkan tahun lpas .
chantik kan ? hee^^ alhamdulilah sekarang dah ada 
cahaya mata sorang . baru dua bulan tapii dah pandai gelak 
bila kita panggey nma okeh . nama apa ? muhd hasif hanani :)
mmg chumil n tersangat chumil anak sedara angah una nihh . HAHA .
jgn harap anak sedara aku dapat panggey aku makcik !
aku cili-2 mulut dia nanti . aku tak kejam okeh :)
undur diri dulu :)
ASSALAMUALAIKUM !



0 comments:

Post a Comment

Awak , sedekah komen satu la :)