Welcome to cikk lyana's belog . haii chumil jgn lupa klik button FOLLOW taw ! gracias yunkk :) SUPERHERO^^

luahan hati :>

Views
ehem-3 !
awakk ! saya nak minta maaf eyk cus selalu susah kan awak , buad awak makan aty cus pqangai saya . yaa ! saya tawu saya silap sblom ny . saya bnyak buad salah kat awak . awak qasa cam awak tdak GF but ada kan ? awak qasa tak di hargai sbg BF saya kan ? awak dah buad mcm-2 yg baek tok saya but saya ? hmm ! cinta itu buta dearr ! saya tak akan ckap kat awak ^^let we break it off !^^ takk ! saya tak akn cakap . nverr ! saya nak tnggu awak yg cakap ayat toe kat saya . cus ap ? saya tak nk luka kan aty awak lagy . saya tak pksa awak ckap cm toe . saya nak awak yg rela haty lepazkan saya . klaw awak tak rela saya akn terima . yaa ! saya akn terima . saya tak couple sblom ny y ? cus saya tak snggop nak cakap perkataan PUTUS . saya ny kejam kan ?? meluka kan aty lelaky cam awakk ? walaupon kyta tak rapat but saya tak penah curang ngan awakk . trust me dear ! macam mna saya nak tawu saya ny cygs awak kea tak eykk ? saya ad qasa jugakk yg saya tak nak di tnggal kan . saya berada di antara !! waaaa !! #keputusan di tangan awak# 




0 comments:

Post a Comment

Awak , sedekah komen satu la :)